Wednesday, January 27, 2010

adakah masih di sini?

esok adalah antara tarikh yg tidak dapat aku lupakan sepanjang hidupku yang mana pada tarikh inilah seorang insan yang bergelar adeq dilahirkan. tapi sayang dia telah pergi mendahuluiku...aku masih merasa kehilangan walaupun telah 10 bulan berlalu.
aku merasa amat rindu pabila aku pulang ke rumah setiap hari.
pastinya ak akan terbayangkan wajah adeq masih di situ. masih seperti dahulu..
masih sama..masih tersenyum riang.tambahan pabila aku melihat putih dan oren.psti aku akan membuatkan aku lebih merindui adeq..

aku lebih merindunya pabila waktu yg kami selalu makan masa tengok berita. kami adik beradik pasti akn berebut hendak duduk di tiang tengah2 rumah.
aku masih terbayak saat dan ketika itu..
aku tidak mampu untuk menahan sebak ini lalu ku cuba untuk luahkannya di sini.

aku masih merasakan yang adeq masih bersama aku setiap ketika, setiap waktu malah di setiap penjuru rumah aku masih terbayang wajah adeq yg ku syg

No comments: