Wednesday, January 27, 2010

kenapa ku rasa begitu kosong nye hati ini

salam..
rasanya agak lama aku menyepi dari menulis di blog aku ini...
walaupn bnyk yg ingin aku tuliskn sebelum ini tapi ht ku tidak rasa ingin menulis di sini...
tapi buat kali ini hati ku terpanggil untuk menulis kembali...
apakah yang masih terpendam dalam ht ini

itulah persoalan yg sering bermain didalam minda ku ini..

kenapa waktu dan ketika ini hatiku berasa begitu kosong??
adakah aku telah begitu jauh dari matlamatku??

adakah aku sering melupakan tanggung jawab ku?
rasanya tidak...aku tidak melupakan tanggung jawab ku...
mungkinkah aku merindui saat dan detikitu???

mungkin dan aku begitu pasti yang aku memang amat merindukan detik itu...

kenangan itu sering bermain dibenak ku...

aku merasakan aku seperti tidak mampu lagi utk terusan begini...

kini ku ssedar betapa pentingnya detik itu utk ku lupakan..
aku sering alpa dgn kepenting detik itu dalam hidupku....

adakah aku masih mampu bertahan utk kesekian kalinya...

adakah aku masih kuat dan mampu menghadapi mereka seperti suatu ketika dahulu...
adakah kewujudan aku hanya sekadar itu sahaja?

4 comments:

LYLEZ'S BEAUTY CARE said...

cdih nya dia baca to............

shu said...

mungkin hati itu perlu diisi

shu said...

hati itu perlu disi

shu said...

hati itu perlu diisi